ბროწეული და ტროლეიბუსი

ბროწეული და ტროლებუსი ერთიდაიგივეა?!

ზის პატარა და პატარა თითით ცხვირში …
I. მშობელი, მასწავლებელი ან …:
– რას შვები, ახლავე ….

-… – ვერ მიხვდა პატარა, რატომ ან რისთვის … არც სკოლა უნდა, არც …

II. მშობელი, მასწავლებელი, ან …:
– მოდი ახლა, ვნახოთ, რას შვები შენი პატარა თითი, როცა ის შენსავე ცხვირში დაძვრება …
– … – გაუკვირდა, დაინტერესდა და გაფაციცებით …
ცხვირში თითმა ინტერესი გამოიწვია …
ნეტავ, როგორი გაგრძელება ექნება ამ ყველაფერს? – ნებისმიერი …

– თუ მათემატიკისადმია მიდრეკილება – ცხვირს ხომ 2 ნახვრეტი … თითი სამ ადგილზე იხრება …
– …
– თუ გეომეტრია აინტერებს – მოდი გავზომოთ რა კუთხით ან …
– …
– ანატომია – იქ ხომ კალიპარებია და როცა თითი …
– …
– გეოგრაფია – შეხედე შენ როგორი ფორმის, თითები და ცხვირი გაქვს, აფრიკელს კი უფრო ფართო ნესტოები ან …
– …
– გინდა დავხატოთ …
– …

ნებისმიერი საკითხი, თუნდაც ბროწეული და ტროლეიბუსი ხომ, ფაქტობრივად, ერთიდაიგივეა …
უბრალოდ, არც კი ვეძებთ მათ შორის მსგავსებას … იმიტომ, რომ „ვიცით” რომ ვიცით …
ინტერესი არ გვაქვს, ოდესღაც ვიღაცამ მოგვიკლა ინტერესი …

Advertisements